.

Lékařská věda přišla konečně na způsob, jak se dá zhubnout bez toho, že bychom museli své tělo týrat několikahodinovým cvičením nebo držením nezdravé hladovky, která má stejně jen dočasný efekt. A několikadenní hladovění je pro náš organismus přímo zhoubným. Je pravda, že i při proteinové dietě je pohybová aktivita velice vhodná, ale není přímo jejím základem. Tím je nastavení ketózy v organismu.
triko s obličejem
·        Jak toho docílíte?
·        Pod odborným dohledem se nahradí v těle sacharidy a tuky bílkovinami.
·        Zní to velice jednoduše a je to v podstatě pravda.
–         Je to jednoduché, ale zároveň je nutné dodržovat jistá daná pravidla.
Tím základním je především vhodná strava.
–         V domácích podmínkách by byla příprava proteinových jídel nejen, že zbytečně finančně i časově nákladná, ale také nevhodná.
Využijte tedy specializovanou firmu, která vám dodá přesně vyvážená jídla. Strádat rozhodně nebudete. Dopřejete si například polévky, palačinky, koláče, pečivo. Zkrátka v podstatě vše, nač jste zvyklí v běžné stravě.
metr na váze

.

Důležitý je správný režim

Během celého „hubnoucího procesu“ je třeba také dodržovat v současné době tolik preferovaný pitný režim.
·        Což znamená dodat organismu dva až tři litry neochucené vody denně.
·        Popřípadě můžete pít zelený nebo černý čaj.
·        Jestliže jste milovníci kávy, nemusíte se jí v tomto období zříkat.
·        Jen je třeba ji omezit na dva šálky denně.
Důležitá je také pravidelnost v jídle. Odstup mezi jednotlivými jídly by měl být kolem tří až čtyř hodin. Rozhodně se nedoporučuje vynechávat snídani, která by se měla dostat do našeho těla do půl hodiny po probuzení. S posledním jídlem počítejte maximálně dvě hodiny před spánkem. Pokud budete dodržovat veškeré pokyny, pak vás proteinová dieta http://www.prodietix.cz/o-proteinove-diete zaručeně zbaví přebytečných kilogramů, které se hned tak nevrátí.

Nastavte své tělo tak, aby chtělo hubnout
5 (100%)1
.