Je celá řada lidí, stran a zejména firem, jimž je za všech okolností zapotřebí propagace. Musí na sebe neustále upozorňovat, a to ze zcela logického důvodu. Potřebují, aby se o nich vědělo, a to proto, aby například:

čtyři propisky

  1. měly klienty, na nichž existenčně závisí,
  2. oslovily ty, kdo by je dejme tomu mohli volit,
  3. nezapadly mezi třeba i více než početnou konkurencí, nabízející obdobné služby, zboží a podobně,
  4. se dejme tomu třeba vůbec vědělo, že existují.

Způsobů, jak se dostat do povědomí veřejnosti, je celá řada. Je tu internet, je tu televize, rozhlas a tisk, jsou tu třeba i reklamní letáky. A tím ještě ani zdaleka nekončí výčet toho, co by se dalo k sebepropagaci využít.
A jednou z podobných možností, jak o sobě dát světu vědět, jsou třeba i reklamní propisky s potiskem. Zdánlivá banalita, která však ve skutečnosti vůbec žádnou banalitou není, která může prokázat i více než dobrou službu. Vždyť si možná dodnes ještě vzpomenete na Václava Klause a jistou propisku v Chile… A to šlo o jednorázovou ‚krádež‘ před dlouhými více než osmi lety.

Jistě, ne každá propisovačka se stane podobně známou, ale i takový docela obyčejný exemplář s firemním potiskem dokáže dobře posloužit svému účelu. Protože jde o věc, jež je praktická, jež najde, co chvíli uplatnění, člověk ji mívá na dosah a na očích, aby si mohl kdykoliv cokoliv poznamenat a vlastně tak vnímá to, co je mu potiskem na ní sdělováno. Ať už je to cokoliv.

unikátní propiska

Taková reklamní propiska propaguje přinejmenším po dobu, po niž je schopna psát. Do chvíle, než definitivně vyschne, může sdělovat komukoliv, kdo ji zrovna drží v ruce nebo alespoň má k dispozici, cokoliv, co je tomu na ní se propagujícímu libo. A protože jsou náplně do této vyměnitelné, může sloužit propagačním účelům ještě mnohem déle, než byla její původní životnost.
A proto se rozhodně vyplatí se podobným předmětem propagovat. Třeba už i jenom proto, že tento typ reklamy nikoho neotravuje jako třeba vlezlá televizní reklama, nepřeplňuje ničí poštovní schránku, nezdržuje ani nemá jiné nepříjemné vlastnosti. A naopak dobře slouží.
A sotva někdo takovou propisku odmítne. Vždyť kdo by utrácel za něco, co je v naší populaci potřebné, když to může mít reklamně zadarmo, že?