Dříve jste byli firmou, kde všechno obsloužila jedna osoba. S rozšířením obchodních aktivit přišlo ale i na přijímání nových zaměstnanců a na stěhování do reprezentativních prostor. Nezapomněli jste na něco? Teď už není možné vše obsluhovat, evidovat a řídit za pomocí jednoduchých kancelářských programů. Vaše firma potřebuje komplexní softwarové řešení, které jí bude pomáhat při strategickém rozhodování. Není možné se rozhodnout správně ve chvíli, kdy nemáte k dispozici přehled o skutečném stavu věcí na jednotlivých útvarech podniku. Podnikový informační systém vám umožní spravovat všechna data z jednoho místa a mít detailní přehled o jednotlivých procesech, jejich nákladech i zisku.
Efektivní evidence zakázek
Jakým způsobem zpracovává pracovník obchodu nabídku pro nového klienta? Vše napíše do dokumentu ve Wordu a musí pečlivě dohledávat každý údaj? Později jen stejný formulář přepíše a použije při jiné zakázce? To představuje mnoho zbytečných hodin práce, může docházet k chybám a je zde absence přehledného ukládání nabídek i kontaktních údajů a poznámek k jednotlivým klientům. Nemáte možnost vyhodnotit aktivity ani efektivitu jednotlivých kroků. V takovém případě přivítáte s otevřenou náručí softwarové řešení, které proces ulehčí a sjednotí. Evidence zakázek Kit vám pomůže nejen s tvorbou a evidencí nabídek, zakázek a dodacích listů. Poradí si i s fakturací, výpočtem provizí nebo přiřazením plateb. Velmi užitečná je funkce pro rozpočty a tvorbu ceníků. Systém je doplněn nejrůznějšími analytickými nástroji pro lepší plánování, kontrolu, organizaci a řízení.
Vyměňte současné nepřehledné řešení za komplexní systém, co šetří čas, námahu i náklady. Pracovníci si budou novou evidenci pochvalovat a zjistíte, že se snižuje i výskyt chyb při zpracování jednotlivých zakázek. Začněte hned.

5.7.2019
Pořiďte si systém pro evidenci zakázek
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup
Comments by kreans.cz