Zredukovat svou váhu pomocí lékařsky uznávané metody přináší jistotu, že bude tento způsob konečně účinný a efekt trvalý. Ketogenní dieta, která vám z těla odbourá nejen přebytečný a léty nahromaděný podkožní i útrobní tuk, ale zbaví vás i toxických látek, se zakládá na výzkumech profesora George L. Blackburna, který přišel na to, jak v těle nastavit takzvanou ketózu.

diář

  • Jedná se o proces, při kterém jsou nahrazeny potraviny obsahující tuky a sacharidy jídly proteinovými.
  • Tímto způsobem se v těle nastaví zmíněná ketóza a nastartuje se redukce váhy.

Tato doslova převratná metoda má ale pochopitelně svá jasná pravidla. Bílkovinná, ketogenní nebo jednoduše keto dieta vyžaduje pouze speciálně připravenou stravu. Což znamená, že je povolená konzumace jen proteinových jídel. A rozhodně není vhodné je připravovat z běžných surovin.

  • Nemusíte se rozhodně obávat jednotvárné stravy, která bude „nemastná – neslaná“.
  • Budete naopak překvapeni tím, jak bohatý jídelníček na vás čeká.

Na výběr budete mít z několika desítek sladkých i slaných potravin. Důležitá je i pravidelnost v jídle. Mezi jednotlivými chody by mělo být rozmezí přibližně tří až čtyř hodin, přičemž první jídlo si přichystejte půl hodiny po probuzení a poslední zkonzumujte nejvýše dvě hodiny před spaním. Doporučuje se, aby sladká a slaná jídla byla v průběhu diety vyvážena.

hubnutí

Nezapomeňte na pitný režim

Aby nedošlo ke zpomalení nebo dokonce ukončení stavu ketózy ve vašem organismu, je nezbytné dodržování pitného režimu. V průběhu celého dne vypijte dva až tři litry neochucené vody. Můžete ji prostřídat zeleným nebo černým čajem bez cukru. Milovníci kávy si mohou dát dvakrát denně klasického „turka“ nebo i espresso. Ale pochopitelně bez mléka a cukru.

  • Vzhledem k tomu, že kofein může zpomalovat ketózu, je lepší variantou káva bez kofeinu.   

Zhubnete díky jídlu
5 (100%)1